Wednesday, July 4, 2012 | By: Drotuno

Coming Home Chapter 60 - Edward

~oOo~

From: EAMasen
To: Bella Swan
Date Sent: Fri, May 28, 2010 at 9:46 P.M.
Date Received: Fri, May 28, 2010 at 9:46 A.M.
Subject: Damn, Bella, I'm so sorry...

Sweetheart,

I've been so damn busy this last week. I've been working with the latest group of men to ship over, observing Lt. Stephens as he teaches them. I have to know how to handle this shit once we get to Tampa, but I have to still work my own patrols, too. Ugh, I'm exhausted. I swear, when we finally get on the plane Sunday, I'm going to sleep the whole way to Germany!

I love you so much, my beautiful girl. I'm sure about everything that has to do with us! So you hold on to everything I sent you. Consider the photo of my parents the first thing I move in, okay? My shirt? That's my arms around you, holding you, keeping you warm at night, and keeping you close. I'll send you another one soon. My dog tags... LOL Maybe that's my way of marking my territory, my Bella. I can't be there to keep the wolves at bay, you sexy thing. So maybe I just needed to know that my name was on you somewhere. The Jacobs and Mikes of the world can back off now, because I'm just that much closer to coming for you.

The music, though, is a different story. I was missing you so damn much when I put together your package that I couldn't help but put in songs that were expressing what I was feeling. You hit the nail on the head with the exact three that meant the most. World Behind My Wall is so me, Bella. I've never let anyone in as much as I have you. You have no idea how much you've changed me, made me a better man. I can't wait to prove that to you.

Speaking of packages... I totally got mine from you just in time. I'm ashamed to say that I shoved like three cookies in my mouth at one time. LOL Nah, not really ashamed, because they're delicious, baby. **grins and wipes crumbs off my shirt** Now I have travel snacks. And new music, too. It seems we were on the same page. I'll be sure to load it all on the iPod I won from Emmett playing poker. He'll hate it! ;)

Miss Swan, I'm so happy for you that your school year is over. Now maybe you can catch up on some of that sleep you've missed, yes? **raises eyebrow at you** I know you've been worried for me, but you can relax soon. One more day, and we'll be in the air, that much closer to American soil.

I miss you – your voice, your words. I've missed you all damn week. I feel like my brain will explode soon, because there are a ton of things I should have said to you all week, but now my fingers can't get it down quickly enough. I'd say I missed your face, but I keep a picture of you with me at all times, so even though I haven't written, please know you're always with me. Okay, love?

Mmm... Question time, Isabella. What do you think about when you come by yourself, beautiful? This week has been hell for me in that respect. I'm too damn tired to think of anything but your sweet face before I fall asleep. My fantasies run the gamut, I think. LOL I dream of touching you...everywhere. But I also can't stop thinking about our last phone conversation. Fuck, Bella... I want your mouth on me. Sometimes, it's all I can think about. Most of all, I just want to bury myself inside of you, finally connect with you the way my heart aches to.

I don't know if I'll get to write to you before we leave out of here, but I promise that you will hear from me as soon as we land in Germany.

You're all I need in this life, Bella. It's like a weight has been lifted off of my chest now that I'm getting the fuck out of here. Now I can promise you this... Come October, love, I will come to you, and we will start our lives together. No more fear, no more war. Just the two of us. You hear me?

I love you so fucking much,
Edward

P.S. Don't you guys DARE forget to celebrate! LOL Have one for us, too. Believe me, sweetheart, we plan on having a few once in Germany.

~oOo~

0 comments:

Post a Comment